All I want for Xmas...

...är att sitta i receptionen på Grand hela kvällen! Näe, inte direkt.
Men nu gör jag i alla fall det och alla tror nog att jag är jättebitter. Det är jag faktiskt inte! Jag känner att det ändå på nåt sätt känns ok. Det är inte julafton idag för mig... Julafton blir på lördag med min familj i stugan i Norge! :)
Självklart hade man ju hellre varit någon annanstans. Men jag har accepterat faktumet att jag skulle jobba och varit inställd på det en längre tid. Och nu ÄR det alltså den 24:e och nu sitter jag här!
Har inte sett många gäster hittills. Anar att dom flesta är hemma hos någon släkting som bor i stan och återkommer inte förrän senare ikväll. Dom få som kikar förbi verkar mest tycka synd om mig...och så önskar dom God Jul!

Om några timmar kommer i alla fall jag få "sällskap" i huset av Harrys personal som ska ha nattklubb ikväll.
Det som känns mest jobbigt är om det kommer någon sur gäst som är ute efter en bit mat någonstans. Det finns inget som är öppet! Men det är ju faktiskt inte mitt fel! Och är det nån som tycker att det är mitt fel så kan dom dra åt helvete, typ! ;)

När jag kom till jobbet för att byta av David hade allra sötaste kollegan Mia lämnat en liten burk med godis till mig! Ni vet en sån där "gammaldags" glasburk fylld med godsaker. Så himla gulligt! Jag blev verkligen superglad! TACK MIA!

Henrik har åkt hem till L-A för att fira julaftonen med sina nära och kära familjemedlemmar och släktingar. Jag hoppas att dom kan ha en fin jul även om det hände något väldigt tråkigt för några dagar sedan...
Ikväll när jag slutar sätter jag mig i bilen och brassar dit jag med! Ska bli skönt att komma hem till Fam. Persson och få öppna några klappar och sedan somna i armarna på min älskling. Mmmm...
(Om jag hade behövt åka hem och lägga mig i en tom lägenhet, DÅ HADE JAG VARIT BITTER!)

Så där, då har jag bloggat på julafton! :)
Då återstår väl bara att önska alla en riktigt god jul!
Hoppas alla har det mysigt ute i stugorna med god mat, goda vänner och en generös Tomte! :)

STORA KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0