Hör här...

  • ...tapeterna fanns inte i samma nyans så vi fick göra om en stor del... Jag hade dock sån tur att min söta älskling nästan hade gjort klart allt när jag kom hem från födelsedagskalas igår, så jag ska väl inte klaga. Tycker bara det var lite nonchalant av företaget vi köpte tapeterna av att bara lämna ut nya rullar
    och inte erbjuda någon sorts kompensation eller ens en ursäkt!
  • "-Jag förstår att det är jobbigt, men..." sa bara tjejen i kassan. Jag brukar inte vara otrevlig mot folk (eftersom jag själv vet hur det är att stå bakom en disk och möta sura gäster) men den här gången tror jag att jag
    uppfattades så, eller jag hoppas i alla fall det!
  • Det dröjer nog ett tag innan vi tar tag i nästa projekt... :)

  • Men nu är det i alla fall klart och ÄNTLIGEN kan jag börja pyssla och ställa iordning allt! I love att pyssla i lägenheten!

  • I helgen blir det lite inflyttningspartaj hoppas jag, om nån kommer..?
  • Hoppas på att lilla söta J tar sig hem och också hänger på. (Hoppas också att det går bra för henne på hennes nya arbetsplats...saknar dig på Grand!)  

  • Idag åt jag sushi...igen. Farligt när det öppnat ett sånt ställe i stan! :) Jag är beroende. Dröjer inte länge förrän mitt stämplingskort är fullt.

    Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0