Heeelg :)

Det är helg nu!
Hallå, har ni förstått att det är fredag eftermiddag och jag är leeedig ända till måndag morgon kl. 07.00.
Jiiiej! :)
Om bara en liten stund kommer söta Carro och hälsar på. Det ska bli riktigt mysigt!
Vi börjar helgen med nybakad sushi (från det nya underbara stället My Sushi i Falun) och kanske en liten promenad med Tipi i solskenet. Sen hoppas jag på att Carro också e lite trött och vill däcka i soffan
framför nåt trevligt tvprogram.
Imorgon fortsätter vi dagen med frukostdejt med Micka och pojkvännen på Grand. Mums! :) Antar att det sen blir en liten vända på stan och sen är det väl dags att åka hem och ladda upp för kvällen. Liten inflyttningsfest ska det bli... :)

Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Va fin din blogg är!!

2008-08-29 @ 17:04:35
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag vill också vara med! :-( men istället sitter jag fast här nede i träsket! Buhuuuuu :-( Hälsa Carro så gött iaf och hoppas ni har en trevlig helg!

2008-08-30 @ 10:23:39
Postat av: Carro

Tack för en mysig och rolig helg!!!

Puss

2008-08-31 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0