Gaahh!

Har mer eller mindre legat nerbäddad sen igår eftermiddag... Orsak: en förjävlig huvudvärk.
Jag har aldrig haft migrän men kan tänka mig att det här är så nära man kan komma.
Det går inte att beskriva hur det känns så jag skiter i att försöka.
 När Älskling kom hem från jobbet igår kväll låg jag som ett litet knyte i soffan totalt orörlig av rädsla för att kräkas... Han bäddade ner mig i sängen och till slut lyckades jag somna. Idag är det inte lika illa (jag kan röra mig idag!) men det var tur att jag tog ledigt från jobbet för det hade inte funkat...
Får hoppas jag blir kvitt detta skit snart så man kan njuta lite av helgen.

Jag tycker lite synd om mej själv... Det är såna här dagar man inte vill ha nåt huvud! :(

Kommentarer
Postat av: Aijs

Stackare... krya på dig!!

2008-08-15 @ 18:37:49
URL: http://aijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0