Vad är det med det här året???

Det är någonting med det här året...2008. Hittills har det varit fler sjukhusbesök och tråkiga nyheter än vad jag kan räkna till på mina händer...
Det började med min morbrors fru som höll på att råka riktigt illa ut under en knäoperation.
Nummer två var Henriks pappa med ryggen.
Nummer tre var jag själv och det som pågick under hela december-januari och som gjorde mig totalt "låg".
Sen var det dags för Henriks pappa igen som hamnade i stort trubbel under en näsoperation.
Gammelfarmor åkte ut och in på sjukhuset under flera månader.
Fick ett tråkigt besked om en person som stått mig väldigt nära tidigare i livet. (Vi träffas inte så ofta nu, men hon finns i mina tankar!)
Henriks pappa på sjukhus igen med något konstigt i armen...
Gammelfarmor somnade in.
Henrik fick uppsöka sjukhus för sin rygg.
Nu senast fick vi ett jobbigt besked angående Henriks morfar...
När ska det få ett slut?
Det tar så otroligt mycket på mina krafter att gå och oroa mig och jag vill att alla ska vara friska och glada!
Jag vill att 2008 ska vara ett år att minnas, ett bra år! Inte något man minns pga allt tråkigt som hände.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0