Snart snart snart

  • Ja snart är det torsdag och vi drar till fjällen! :) Håller på att packa för fullt och det är ingen lätt match kan jag lova... Man vill ju alltid ha så mycket onödiga prylar med sig! 5 par skor, 3 jackor, 10 partyoutfits...till 3 och en halv dag. Jag kommer inte hinna använda hälften. Så är det alltid, jag är inte förvånad. :)
     
    Förutom kläder är det mat också. Mat för 4 pers. Jag hatar egentligen att "styra upp" allt, men om inte jag gör det, vem ska då ta tag i det?! Känner igen det scenariot också, och åter igen är jag inte förvånad... Som tur var är min söta syster så gullig och fixar all deras mat själv till 5 pers, annars skulle jag ha totalt 9 att fixa mat till. Så glad att du ska med Marie! :) (I love youuu!)

    Imorgon blir det en hektisk ledig dag. Det ska hinnas storhandlas, packas färdigt, besöka systemet, tvätta 4 tvättar och mitt i allting skjutsa Tipi till Ludvika där hon ska bo över helgen. *pust* Jag som aldrig stressar annars menar jag... :( Henrik jobbar så ingen hjälp där.

    Nåja, hur som helst så kommer det vara värt allt slit när vi sitter i stugan och förfestar på fredagkväll.

    Kom ihåg att rösta på pappa även denna vecka!  Tack för det!

    Nu ska det packas vidare...

    God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0