Ny lägenhet

Har just kommit hem från stan. Jag hade ett möte inbokat med mäklaren och säljarna kl. 11.
Så nu har jag skrivit kontrakt!!! :) Det känns jättebra!
Om en månad flyttar vi in. Jag känner att maj kommer bli en aning stressat med jobb, Gbg-resa, bankmöten hit och dit, Turkietresa, utflytt och allt som det innebär med städning och packning i evighet...amen!
Men jag ser fram emot det!

Ikväll skulle vi egentligen gått ut ett gäng tjejer och käkat på Harry´s, men det blir avbokat pga sjukdomar och "opepp"  :)  Så istället blir det antagligen en hemmakväll med älskling och Tipi. Kanske åker iväg och kikar på en brasa  nånstans... Inte mig emot. Även om det varit skitkul att gå ut med brudarna så känner jag att jag behöver ta igen mig lite. Har jobbat ganska mycket på senaste och påsarna under ögonen när jag vaknar på
morgonen är inget gott tecken.
Jag behöver vila!
Och det tänker jag göra för jag är ledig 3 dagar! :) Jiiiiej.
Egentligen hade jag planerat att springa på stan nu och inhandla kvällens outfit, men istället får jag nu göra något jag inte haft tid med på läääänge...sätta mig (eller snarare lägga!) i soffan med en kopp kaffe och slå på en film!! Underbart! :)

Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Aijs

Låter som en toppdag! :-)

2008-04-30 @ 18:10:35
URL: http://aijs.blogg.se
Postat av: Carro

Grattis till lägenheten. Nu måste du ju besöka Ikea snart :) Ni kommer säkert på nåt ni måste ha till den nya lyan. Hör av dej då så kan vi ses där.
Kram
P.s annars är du/ni välkommen hit också

2008-05-02 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0