I´m loving it !!!

  • Det är något speciellt att komma tillbaks till Stöten. Direkt man svänger in på Stötenvägen känns det nästan som man kommit "hem". För att inte tala om hur det känns när man kliver in i Repan eller går ner på Tipi bar... mmm. Pirrar i kroppen! :)

  • I torsdags åkte vi dit och kom hem igår. Det har varit intensiva dagar, vilket känns lite grann i kroppen. Man är inte direkt van att bo tillsammans med 8 andra och festa 3 dagar i rad och åka bräda. Galet roligt hade vi i alla fall! :) Solen sken lite på oss i fredags, annars har det varit lite ostadigt tyvärr. Jag som vanligtvis styrs rätt mycket av  vädret påverkades inte ett dugg av det gråa (även om vissa kallade mig "bitter" hela helgen...haha). Afterski´n på fredagen var det bästa jag sett! Alla sjöng, dansade och var glada. Haak´s som spelade gjorde det grymt bra!!!
image132


Att bo tillsammans, 9 människor som knappt känner varandra, kan vara en utmaning, men det var det inte! Alla var så himla lätta att prata med och lära känna. Grymt roligt att umgås med Marie och Matte en hel helg också!
Och tur att Daniel var med så jag hade någon som kunde förse mig med Lipsyl när jag fick abstinens.
Att träffa gamla kollegor, Thomas, Ans och Johanna bland annat förgyllde tillvaron ännu mer såklart!
Och så Nisse. :)

Jag blir helt lyrisk när jag berättar om det känner jag...
Jag gör om det snart igen!!! Om ett år kommer jag sitta här och vara precis lika lyrisk som nu.
Grande Finale är och kommer förbli en tradition!
Vem vill med nästa år???




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja kan man få boka in sig redan nu kanske!=)

2008-04-14 @ 21:07:53
Postat av: Anna-Lena

jaaaaaag ! jag jag jag jag!!!

2008-04-15 @ 09:03:56
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Theres

Jag e klar som ett ägg redan!!!!!

2008-04-16 @ 11:21:22
Postat av: Sofia

och jag

2008-05-05 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0