Hemma ensam...

  • Älskling jobbar, Tipi är hos mamma och pappa. Jag ska snart jobba...

    När jag är ensam hemma är jag expert på att tänka massor me tokiga tankar och liksom "snurra till" allting i mitt huvud. Jag tänker tillbaks på saker som varit och som kanske aldrig kommer igen...

    Jag tänker på den jobbiga perioden i december-januari... Tänk om! Tänk om inte allt det jobbiga varit, då kanske jag hade suttit här nu och varit alldeles rund om magen. Tokig tanke! Ännu mer tokigt är det att jag sitter och tänker tillbaks på det eftersom jag kanske inte ens ville det... Var det mina negaiva tankar som dödade det??? I så fall är jag en hemsk människa.
    Tänker tillbaks på livet i Turkiet. Vi hade det ju så underbart roligt! Synd att det finns en del negativa minnen som präglar en fortfarande... Vad hade jag kunnat göra annorlunda? Nu när jag snart ska åka tillbaks hoppas jag att jag kan släppa det där. Glömma bort det ett tag, åtminstone en vecka. Snälla...

    Varför kommer de här sakerna upp hela tiden, om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

men gumman .varför har du inte berättat.. vill ju ge dig en kram. tycker om dig massa!

2008-04-27 @ 14:46:08
URL: http://annnalenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0