Härliga 25!


Då var det dags för den här bruden att fylla år igen... Lite speciellt är det ändå. 25 är väl en liten milstolpe? Jag hoppas det kommer bli en härlig dag. Älsklingen och jag är lediga båda två! :) Jag förväntar mig såklart sång och champagnefrukost på sängen... *haha*. Tror jag kan glömma det där med champagne. Jag har i alla fall önskat mig en sushilunch och den önskan kommer jag INTE överge! :)
På kvällssidan kommer det lite kär släkt på kalas. Jag har bakat mina berömda hallongrottor och lite annat gött. Tårtbaket överlåter jag åt mamma, för det är verkligen inte min grej...tyvärr.

På lördag blir det förhoppningsvis lite partaj med lite goda vänner! Carro kommer och övernattar och så hoppas jag på brudarna från jobbet. Ska bli såå trevligt!!! :) Synd bara att syster inte fyllt 20 ännu så hon och pojken kunde haka på.
Vi hade ju en grym partyhelg i Stöten tillsammans...

För övrigt är jag helt förstörd i kroppen efter hundkursen i tisdags. Känns som det blir värre och värre. Otränad AB! Men ni ska bara veta hur jag fick slita och dra i Tipi som bara ville leka med de andra hundarna. Men skoj hade vi, eller hur gumman? Och nu tränar vi "tummetott, slickepott" för fulla muggar... *haha*  Ni får se resultatet sen!
Jag bara ÄLSKAR den lilla krabaten. Hur underbar får man bli?! :)
image133


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhhh ja 25 är verkligen något att fira!!! Det minsta du kan begära är väll champangefrukost av din kärlek!!=)Hoppas ialla fall att du får en super dag vännen!! puss och kram

2008-04-17 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0