April april

Nej, jag har inte blivit utsatt för något aprilskämt idag. Inte ännu i alla fall, dagen är ju dock inte slut.
Jag gillar redan april känner jag! När jag kom hem från jobbet var det strålande sol och 10 grader varmt ute. Man vill nästan ta av sig skorna och springa barfota! :)

Det kommer hända en del roliga saker den här månaden också, och vissa som är lite skrämmande.
Det börjar med kalas i Ludvika när Henriks mormor firar 70 år. Helgen efter inträffar en av årets stora höjdpunkter. Vi drar till fjällen! :) Grande Finale i Stöten. Vi är totalt 11 personer som åker upp tillsammans i sällskap, och väl där väntar mina underbara gamla kollegor och vänner från tidigare säsongsår. Jag längtar oooooofaaaantligt mycket! (Sara, jag vill ha dig där också!)
Efter Stöten kommer ganska snart någonting som jag är lite skeptisk inför. Min 25 års dag. Brrrr...

April kommer bli en fin månad!
Jag är positiv! :)
image128



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0