Vi drar till fjällen...

              image18

Om bara nån timme kommer Älskling hem från jobbet, och då har jag, snäll sambo som jag är, packat ihop alla våra grejer och packat in i bilen så det  bara är att dra!
Ja, vi ska ju till Norge och Stöten! ;)

Har hunnit springa en snabbvända på stan också. Det var maaassor me folk! Julhandel´n... Provade en korsett! :)
Storhandlade på ICA Maxi. Jag körde med självscanning. Tycker alltid man känner sig så skyldig när man kommer fram till kassan och lämnar ifrån sig "scannern" och expediten frågar "-Har allt  gått bra? Du lyckades scanna in allting?" Även fast man HAR scannat allt så känns det som man har fuskat på nåt sätt... Märkligt!

Just nu:
...skulle jag döda för en 10 bitars sushi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0