Nysnö, nyklippt, nypyntat

Idag är det mycket som är nytt!  :) Jag har lärt mig mycket nytt på jobbet, som alltid! (Undrar när det ska ta slut på alla nya saker...) Jag har nya slingor och ny klippning! Det är sååå härligt att va hos frisören, jag älskar det! Känns lite lyxigt på nåt vis... Lägenheten är nypyntad med adventsljusstakar och stjärnor och några julblommor. Äntligen fick jag ordna lite julstämning! Och...det kanske bästa av allt..? Det har kommit så grymt mycket snö idag!!! Snöade oavbrutet mellan 7 och kl. 16 i eftermiddag. Nu är hela Falun inbäddad i ett vitt härligt täcke, jag bara älskar det! (Tror man blir lite vinterkär när man jobbat i Fjällen) Tur att det kommit snö här, annars skulle jag längta ihjäl mig upp till Stöten. (Men jag längtar ändå!)
ANS - Längtar!  :)

Ikväll ska jag tvätta massor me tvätt och sen ska jag börja packa inför helgen. Blir nog en del packning... Ska ju vara borta 3 hela dagar... 2 människor och en hund. Många väskor...
Och så har jag köpt en liten julblomma som Gammelfarmor ska få, var ju så länge sen vi sågs... Gullig va?


Just nu;

Sorterar jag tvätt... :( Inte världens skojigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0