Idag är Madeleine ingen snäll Madeleine...

Nej, idag ska man nog passa sig! Fast nu är ju dagen slut, så många sitter i säkerhet eftersom jag inte planerar lämna lägenheten mer ikväll...så alla ni där ute kan vara lugna! (Monstret är i säkert förvar...)
Men ibland undrar jag vad det är för fel på mig... Som idag till exempel;

Jag har varit på jobbet en hel dag och haft människor omkring mig i flera timmar. Inga problem. Men så fort jag kommer innanför dörren här hemma känns det som en bomb sätter igång att ticka inom mig. Minsta felsteg Älskling eller Hunden gör kan få mig att explodera! Men lika galen jag kan bli på dem kan jag bli på mig själv också. Det "kliar" i hela kroppen. Grrrr. Monstret kryper fram...

Kan verkligen jag, lilla Madde, vara ett monster?!
Alla som tvivlar kan ringa Älskling och fråga... Han ställer säkert upp och berättar ALLT om sin sambos raseriutbrott! No doubt about it... :)

Just nu:

Tycker jag att det är onödigt att vi fastnade i poliskontroll igår och blev av med massor me julklappspengar....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gumman inte kan du vara ett monster....=)

2007-11-28 @ 08:08:07
Postat av: Anna-Lena

men maddi! va e de ??? längtar du till stöten?? de tycker jag att du ska göra för snart kommer ni ju hit! äntligen kommet hit och har fixat fint i min lägenhet! eller oktav kanske man säger. en mini etta. men mycket bättre än ett sejna rum. nu sitter jag framför tv:n och myser när alla andra jobbar och henke pluggar mattte i en lya. när var hur ses vi till helgen???? puuuuuuss

2007-11-28 @ 13:02:21
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Carro

Körde ni för fort era busar? Nu kanske inte tomten kommer till er.

2007-11-28 @ 16:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0