Framsteg

Ja visst har det gått framåt???!!! Jag är ganska stolt själv måste jag säga... Jag har gått från noll till DET HÄÄÄR på en dag ungefär!
Det är lite pyssligt och pilligt, men roligt! :)
Och ännu roligare blir det ju när ens vänner, och även sådana man inte känner, lägger in en kommentar
här och där!


Just nu:

 ...lääängtar jag till fredag då vi drar till Norge och Stöten! Ska bli så sjukt roligt att få komma till stugan och mysa och basta i 3 hela dagar och ännu roligare att hälsa på gamla vänner/kollegor
(ja, till och med snöläggarna *haha*) som då anlänt till ännu en underbar säsong på den bästa skidorten. :)

image9




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan kusin! Nu har jag hittat till din blogg oxå! Mycket fin:)

2007-11-26 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0