Nattugglan

  • Undrar hur många fler än jag som är vakna mitt i natten?! (Här i stan alltså...)

    Någon polis garanterat.
    Någon bevakande securitasväktare säkert också.
    Säkert några inom vården som vaktar patienter eller kör ambulans.
    Helt säkert också någon på någon industri som vaktar någon maskin som bara går och går...
    Det känns alltid lika konstigt att vara vaken hela natten, och det känns alltid lika underbart när den som har morgonpasset kommer kl. 7 och byter av mig.
    OCH det känns ALLTID helt f*****g UNDERBART att krypa ner under täcket hemma i en tom lägenhet och sätta i sina öronproppar och bara soooova!
    Utanför fönstret är det ljust och dagen har just börjat och alla är på väg till sina arbeten. Utom jag och de där andra...

    Det är så härligt så jag ler för mig själv varje gång...tokiga jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0