Madde söker julklappar!

Nu när det underbara programmet "´Bonde söker fru" tar slut tänkte jag komma med idén om ett nytt program där Madde söker julklappar istället! Jag tänkte speed-dejta lite klappar och se om det är nån som faller mig i smaken... Det skulle onekligen behövas för just nu är det ökentorka på julklappsfronten. Men, skam den som ger sig! Det är en och en halv veckas letande kvar... *pust*

Jobbade idag. Sååå lugnt på jobbet! Faluns lucia och hennes tärnor lussade uppe i frukosten, det var mysigt! Egentligen hatar jag just den 13:e december. Har inga goda minnen från just den dagen... Både min älskade lilla söta ängelmormor och morfar lämnade oss på lucia. Därför är det ingen dag jag uppskattar speciellt mycket, även om det är väldigt fint med luciatåg.

Efter jobbet hade jag bokat in en 60minuters massage inne på SPA. Det var välbehövligt kan man säga... Aj, aj, aj vad jag hade ont överallt! Så nu du älskling, har terapeuten beordrat dig att massera mig ofta! Bara att följa order! (I wish...)

Imorgon kväll är det julbord och partaj med jobbet! Ska bli trevligt bara jag lyckas hålla mig frisk...


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

åhhh vill med ha massage! så fort jag får pengar så ska jag kolla efter om jag har råd att gå till vattufjäll... idag öppnade vi.. sjukt ont i fötterna.... :S

2007-12-13 @ 21:25:42
URL: http://annnalenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0