Bara en och en halv timme kvar!

Om ungefär en och halv timme kommer jag sitta uppflugen i soffan med ögon lika stora som golfbollar. Det är ju IDOLFINAL!!! Jag bara ääälskar såna program! Så idag är det ju lite extra spännande eftersom det liksom är avslutningen på nånting man följt under flera månaders tid.... Den stora frågan är naturligtvis vem som tillslut kommer vinna hela skiten! Marie? Amanda? (eller möjligtvis jag..som kommer dyka upp i det sista programmet som en oanad liten "twist" på det hela!)

Mitt hjärta har nog tillhört Marie ända från början. Hon är så äkta och så himla gullig och ödmjuk.
Men... de senaste veckorna har jag mer och mer fått upp ögonen för Amanda, denna outhärdligt egna och speciella person som till och med får falsksång att låta vackert och som alltid gör det med 100% känsla.
Men nej! Jag håller ändå tummarna för Marie eftersom hon, som sagt, varit favorit från början, trots sina "Tina Turner moves"på scen... Ring och rösta folk´s!!! :)

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0